miercuri, aprilie 14, 2010

O zi perfecta!


In inima mea e atat de multa lumina …imi sopteste in fiecare zi Good day sunshine!
Astazi s-a incheiat o zi frumoasa …
In care toti cei dragi mie au fost alaturi de mine, nimeni nu a lipsit !
Si asta imi da un sentiment de bine ,de frumos !
Inima mea e implinita si multumita !
E libera si se bucura si zambeste la fiecare rasarit de soare ,la orice picatura de ploaie!
A cunoscut nenumarate sentimente, i-au ramas intiparite in minte clipe memorabile …!
E multumita de persoanele care sunt pe veci acolo!
Exista si un locsor unde pastreaza visele ce vrea sa le traiasca intr-o zi ,care inca nu s-au indeplinit,
,iar pe cele visate si traite le pastreaza ca amintiri ,intr-o cutie!
E asa frumoasa inima mea! Si e o atmosfera atat de placuta si linistita!
Se intreaba uneori …ce o asteapta ,cand va ajunge la destinatia ei, cat mai are de invatat pana sa fie pregatita pentru ce urmeaza …!
Inima mea … a vazut si a trait,
a suferit si a invatat,
a inlaturat si a uitat,
a iubit si a pastrat !!!

Niciun comentariu: